Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Omslagsbilde
"5.0
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgjeve:
2017 . - Bok . - 224 s.
Høver for:
Bokmål
Opplysningar:
Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS. . - Alder: 9-16 år
Hylleplass:
005.13 V
Bestill       Hugs denne

(beta)Bli den første til å skrive ei melding
Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer
man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill.
Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter
videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et
tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har
blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir
digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort
fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv
de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige
for alle.
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips ein ven om Spill- og dataprogrammering : e
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Anna vising