Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
q 794.8 A
135 s.
Har kronologi . - Kim skal skrive en skoleoppgave om dataspill, men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom dataspillenes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av dataspill, og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass dataspillene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om dataspill. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
978-82-02-34362-0 : Nkr 249.00
0000933
Bestill       Hugs denne

(beta)Bli den første til å skrive ei melding
Forlaget skriver om denne boka:
Kim skal skrive en skoleoppgave om dataspill, men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom dataspillenes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av dataspill, og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass dataspillene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om dataspill. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips ein ven om Dataspill
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Anna vising

Hugseliste

Lista er tom